آغاز دور جدید فعالیت‌های منطقه:

 

همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد، منطقه 11 از شرایط و ویژگی‌های خاص خود برخوردار است که نوع مطالبات و علایق جوان منطقه بالتبع آن متفاوت است. این تفاوت را به ویژه در ساختار فعالیت‌های جوانانه آن به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

 به همین دلیل و با توجه به توقف چند ماهه فعالیت‌های این منطقه، ساماندهی نیروها، نیازسنجی و امکان سنجی نیروهای موجود منطقه و در نهایت سازماندهی ایشان در 3 گروه فعالیت‌های «فرهنگی و هنری»، «شهری و سازندگی» و «ورزش و سلامت» در اولویت کاری قرار گرفت.

در این میان مشکلات متعددی از جمله عدم اطلاع کامل از وضعیت اعضاء و عدم وجود محلی جهت استقرار دفتر این منطقه وجود داشت که پیگیری تخصیص محلی جهت استقرار دفتر منطقه از شهرداری منطقه 11 در اولویت قرار گرفت. در دورة گذشته دفتر این منطقه به طور موقت در ساختمان خیابان لبافی قرار داشت ولیکن پس از مدتی دفتر این منطقه به ساختمان «خانه ایدز» واقع در حوالی راه‌آهن منتقل شد. متأسفانه این محل به دلیل موقعیت بدجغرافیایی و معظلات اجتماعی که در اطراف آن وجود داشت، مشکلات متعددی برای اعضای منطقه ایجاد نمود که به طور ناگهانی محل از سوی شهرداری منطقه در سال گذشته تخریب گردید.

خوشبختانه پس از برقراری اولین جلسه مشترک مابین سرپرست جدید منطقه و شهردار محترم منطقه 11، جناب آقای مهندس فاضل، دستور مساعد ایشان جهت اختصاص محلی مناسب به شهریاران جوان صادر شد که با عنایت ویژه ایشان و همکاری صمیمانه بخش‌های مختلف شهرداری منطقه به ویژه رئیس محترم دفتر شهردار جناب آقای مهندس شیربک و ریاست و کارشناسان اداره املاک منطقة 11 و پیگیری‌های مکرر خانه شهریاران منطقه 11، علیرغم کمبود شدید فضای اداری و مشکلات مختلف دیگر آپارتمان واقع در پلاک 771 خیابان جمهوری در دی‌ماه سال جاری تحویل این مرکز شد که در حال حاضر مراحل اداری تجهیز آن با عنایت ویژه شهردار محترم منطقه در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد