فراخوان از اعضاء:

مرحله دوم) فراخوان از اعضاء:

پس از پایان مرحله سازماندهی اعضای فعال و انجام ریزش نیروی انسانی معمول فعالیت‌های داوطلبانه که عمدتاً به دلایلی نظیر شاغل بودن، تحصیلی و عدم تطبیق افراد با سیاست‌های خانه اتفاق می‌افتد، مقرر شد تا در روز جمعه 14/10/1386 همزمان با عید سعید مباهله و روز خانواده، فراخوانی از 300 عضو فعال در فراخوان‌های گذشته به عمل آید و نشست زمستانه اعضاء با حضور والدین ایشان شکل گیرد.

از اینرو در بازه زمانی کمتر از 3 روز تماس اولیه با اعضاء توسط مدیریت نیروی انسانی برقرار شد. در این تماس‌ها علاوه بر دعوت از اعضاء، اصلاحات مورد نیاز در لیست اعضاء نظیر تغییر آدرس، تلفن و.. صورت پذیرفت.

در این میان کارهای مربوط به تأمین محتوای برنامه، تهیه پکیج‌های محتوایی و پذیرایی و قسمت‌های دیگر برنامه توسط بخش‌های دیگر انجام می‌پذیرفت. در نتیجه مرحله دوم تماس‌ها جهت اطلاع از حضور حتمی اعضاء و تهیه لیست شرکت‌کنندگان از تاریخ 11 الی 12/10/1386 صورت پذیرفت.

در نتیجه نشست زمستانه شهریاران منطقه 11، علیرغم شرایط نامساعد جوی و مکان جغرافیایی محل برگزاری که در خیابان استاد نجت الهی قرار داشت، 75% از افراد مد نظر به همراه تعداد زیادی از اولیاء حضور داشتند.

نشست زمستانه در ساعت 30/16 روز جمعه با طنین روح‌افزای قرآن توسط جناب آقای قادری از حافظین و مدرسین جوان قرآن کریم ]عضو خانه شهریاران منطقه 11[ آغاز شد. در ابتدای این برنامه نماهنگی با موضوع «تاریخ منطقه 11» که توسط یکی از اعضاء آماده شده بود پخش گردید.

در ادامه برنامه «شیما سرایداری» سرپرست معاونت اجرایی خانه شهریاران جوان منطقه 11 در سخنانی به تشریح دلایل برگزاری نشست زمستانه، طرح سازماندهی و نحوه سازماندهی و فعالیت‌های اعضاء در آینده پرداخت.

پس از پخش نماهنگ دوم که مستندی از فعالیت‌های شهریاران جوان منطقه 11 در دوره گذشته بود؛ «محمد مهدی رضازاده» سرپرست جدید منطقه سخنان خود را آغاز نمود. وی در سخنان خود ضمن تشریح سیاست‌ها و فعالیت‌های خانه شهریاران جوان، دلایل و نحوه شکل‌گیری این مؤسسه، به بررسی فعالیت‌های منطقه در دوره گذشته و چشم‌انداز فعالیت‌های آینده پرداخت. وی ضمن انتقال رهنمودهای شهردار محترم منطقه، جناب آقای مهندس فاضل به اعضاء، تعامل مجموعه را با شهرداری منطقه مثبت ارزیابی کرد و از توجه ویژه شهردار محترم منطقه به این مجموعه و اعتقاد ایشان در بهره‌برداری از نیروهای جوان و وجود این تفکر در سطوح مختلف مدیران ایشان ابراز خرسندی و تشکر نمود.

 

رضازاده در ادامه ضمن تقدیر از رابط و اعضای شورای مرکزی منطقه در دور قبل ابراز امیدواری کرد تا در این دوره ضمن بهره‌مندی از چنین جوانان لایقی و با همکاری اعضاء و اولیای محترم ایشان بتوان فعالیت‌های مثبتی را در آینده برای آبادانی تهران به سرانجام رساند. ایشان همچنین ضمن ابلاغ سلام جناب آقای صالحی مدیر‌عامل محترم خانه به اعضاء و انتقال نظرات و سیاست‌های ایشان در خانه به اعضاء، از عنایت ویژه ایشان به منطقه و اهتمام وی در جهت رشد سریع و مثبت منطقه 11 سپاسگزاری نمود.

نشست زمستانه با دو برنامه دیگر پایان یافت. برنامه نخست مراسم تجلیل از 10 نفر از اعضای فعال منطقه در طول فعالیت خانه شهریاران جوان در منطقه 11 بود و حسن ختام برنامه‌های اجرای کنسرت موسیقی سنتی در مدح امیرالمؤنین علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و گرفتن عکس یادگاری با حضور کلیه اعضاء بود.

 

مرحله سوم) تهیه گزارش آماری از وضعیت اعضاء:

پس از پایان نشست زمستانه اعضاء، به سرعت کار بررسی فرم‌ها و ورود اطلاعات به کاربرگ‌های شماره 2 و 3 و جمع‌بندی نهایی و سازماندهی اعضاء در غالب چارت منطقه صورت پذیرفت تا پس از پایان یافتن فصل امتحانات فعالیت‌ها به شکل سازمان یافته و منظم آغاز شود.

نتایج حاصله به شکل گزارش آمار و نمودارهای مقایسه‌ای به شرح زیر تقدیم می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
شهروند دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 11:33

سلام آقای رضا زاده خسته نباشید
من یکی از بچه های مناطق هستم که از اون اول دارم وایه شهریاران کار میکنم و دوست های زیاد و تجربه زیادی کسب کردم

ولی الان دیگه خیلی خسته شدم و کسی هم به دادمون نمیرسه حتی مدیر منطقمون
آقای رضا زاده اگه می خوای چند وقت بعد به مشکل بر نخوری به فکر بچه های منطقت باش و فقط به خودت که داری از شهریاران حقوق می گیری فکر نکن و سعی کن واسه بچه هایی که به خاطر منطقتون واقعا کار میکنن یه کاری انجام بدی

شاید بگی چی کار کنم؟/
با بقیه مدیر مناطق هماهنگ شید و برای اعضای فعالتون یه مزایایی در نظر بگیرید و فقط به فکر خودتون نباشید مثلا خورشیدی یا صباغ یا حیدریان یا غفاری یا میر خندان یا خانم محمودی یا خوش طینتی یا کلانتری یا خانم احمدیان یا خانم پور اکبری یا.... و در جلسه مدیر مناطق این موضوع رو مطرح کنید

اگه این کارو نکنید در مقابل بچه هایی که دارن واستون زحمت می کشن مسئولید

در ضمن دفعه بعد که جلسه داشتید به مدیر مناطق و آقای مظفری سلام منو برسونید و بگید شهروند سلام رسوند

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 16:31

لطفا جواب بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد