کانون معماران

« هوالخالق »

     کانون معماران خانه شهریاران جوان منطقه11 به همت تعدادی از جوانان متعهد وعلاقه مند به هنر معماری و مباحث مرتبط به این هنر، از اواسط بهمن ماه 1386، شروع به فعالیت نموده است.

    این کانون، هم اکنون، در فاز اول فعالیت های خود، کار گروه هایی را به منظور سازمان دهی به برنامه های در دست اجرا در نظر گرفته است.

 

این کار گروه ها و موضوع فعالیت هایشان به اختصار بدین شرح است:

·         گروه مطالعات و پژوهش: انجام مطالعات میدانی، تهیه گزارش و بررسی پژوهش های انجام شده، گردآوری و انتشار پژوهش ها و پروژه های دانشجویی و انجام فعالیت های خبری و مطبوعاتی شامل تهیه و  انتشار خبرنامه و نشریه معماری محله و سایر فعالیت های مرتبط.

 

·         گروه آموزش: برگزاری کارگاه و دوره های آموزشیِ عمومی و تخصصی در موضوعات مرتبط با معماری و مباحث شهری.

 

·         گروه گردشگری: معرفی آثار معماری و جاذبه های گردشگری، برگزاری تور های آموزشی، فرهنگی و تفریحی به منظور آشنایی شهروندان با جاذبه های گردشگری شهر تهران و ترویج فرهنگ گردشگری به ویژه تهرانگردی.

 

·         گروه عکاسی: برگزاری نمایشگاه عکس و ارائه ی گزارش های تصویری، برگزاری مسابقات عکاسی و همکاری با سایر گروه ها.

گروه هماهنگی و اجرا: مدیریت و نظارت بر فعالیتهای تمامی گروه ها و ایجاد هماهنگی های لازم بین آنها،  همکاری در اجرای فعالیت های تمام گروه ها و تأمین نیروی انسانی در صورت نیاز گروه ها.

در زیر مجموعه ی این گروه، امور فرهنگی و ارتباطات قرار دارد که برگزاری همایش ها و نشست های معماری و انجام امور روابط عمومی از وظایف این گروه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد